Et godt cover til din mobil er essentielt hvis du arbejder i butik

Hvad har du tættest på dig lige nu? Er det dine nøgler, din pung eller din telefon? Der er stor sandsynlighed for at svaret er det sidste, din telefon, for selvom det måske ikke burde være sådan så må vi sande at telefoner er blevet en stor del af vores liv, men et endnu mere vigtigt spørgsmål er… Hvordan har du pakket din telefon ind? Altså hvilket cover har du valgt, det betyder nemlig mere end du tror, især hvis du arbejder i butik. Læs med og bliv klogere på hvorfor.

Dyre covers på catwalken

For en del år tilbage, nemlig i 2017, valgte designer Nicolas Ghesquière til Louis Vuittons præsentation af forår/sommer kollektionen, at lade den første model gå ned af catwalken med noget andet end en taske, som ellers er det hyppigste valg af tilbehør. Modellen gik i stedet med en mobiltelefon i hånden, der selvfølgelig var pakket ind i et Louis Vuitton cover. Coveret blev senere sat til salg for over 745 engelske pund. Og efterfølgende har trenden med unikke covers taget kraftigt til, hvilket siger noget om hvor meget personlighed  og værdi vi efterhånden har tillagt udsmykningen af vores kæreste eje.

Din fremtræden er vigtig

Når du arbejder i butik er din fremtræden, dit outfit og din opførsel utrolig vigtig for at kunderne har lyst til at henvende sig til dig. Sælger du et produkt hvor du skal rådgive er det ydermere vigtigt at du fremstår troværdig og med autoritet. Det er her dit valg af covers kommer ind i billedet. Ja, covers i flertal, for du bør nemlig have mere end et. Ligesom du måske før i tiden valgte et slips eller et armbåndsur der matchede dit outfit, så er det i dag covers der er vores mest personlige accessoire, og du kan roligt regne med at det er noget andre mennesker, herunder dine kunder, ser. Har du ikke allerede et fedt cover der matcher din personlighed og din fremtræden, så find et, eller flere lige her: https://panzerscreen.dk/produkt-kategori/mobilcovers/